potrzebny builder?

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Śro, 19 Maj 2004, 21:21:25 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 19 of
May 2004 14:18, Stacho Pal typed:

> Jeden mocniejszy to aktualne AC, słabszy to Ra+2.4.20 (atos)

> HP ML350 P4HT 3GHz, 1GB RAM, ~50GB HDD, łącze iDSL
> Sis (jakiś) P4 1.6GHz, 512MB RAM, ~20GB HDD, łącze 2MB
>
> Praca możliwa od 16:00 do 7:00

Ja też mógłbym właściwie postawić builder na jednej maszynie (P4HT 2.4GHz,
2GB RAM, ~40GB HDD, Polpak 2Mb), ale wiem, że dla i686 jest najwięcej
wolnych maszyn. W takim razie, czy nie byłoby warto zrobić nowej
architektury pentium4? Jest dużo niewykorzystanych ficzerów przy używaniu
pakietów i686 (toż to Pentium II już było i686) na P4 z HT. Chyba, że znowu
jest 100MB wolnego na FTP ;->
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery