potrzebny builder?

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 19 Maj 2004, 23:06:45 CEST

On Wed, May 19, 2004 at 10:58:57PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
dodam że wiesza się bez większych przyczyn - co prawda
obciążenie(kontrolera scsi/sieci) potrafi to przyspieszyć, ale nawet
włączona luzem bez żadnego działania potrafi się powiesić...
Możliwe że to wina jajka, ale.. prawdę mówiąc nie udało mi się do tej
pory własnego skompilować. W debianie wrzucili za nowe binutils które
nie akceptowały kodu jajka to raz, a dwa - wyskoczyło mi troszkę
unresolved symbols przy jakiś pariscowych rzeczach...

> A masz na tym linuksa ?
tak, debiana. Nic innego nie znalazłem.

> Dysk SCA ?
ukhm.. takie 50pinowe stare.