kernel24@sparc64

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Czw, 20 Maj 2004, 15:36:11 CEST

W liście z czw, 20-05-2004, godz. 12:51 +0200, Jakub Bogusz napisał:
> Co wyświetla od momentu podmontowania initrd?
Właściwie to go chyba nie montuje. Nie mam maszyny przed oczami, więc
nie jestem w stanie dokładnie sprawdzić. W każdym razie kernel z livecd
gentoo i przegenerowane dla niego initrd działają (to initrd pewnie nic
nie zawiera bo wszystko jest statyczne). Pewnie skończy się na paru
poprawkach w konfigu dystrybucyjnego kernela 2.4. A odnośnie 2.6.6 -
działa, wstaje z initrd. Po odpaleniu poldka siadają wszystkie inputy i
można dostać się tylko po ssh.