potrzebny builder?

Śro, 19 Maj 2004, 23:56:08 CEST

> To nie zalatwia sprawy "zrownoleglonego budowania pakietow".
Ale załatwi ,,zrównoleglenie budowania pakietu (pojedynczego)'' co już sporo
daje.

> Bo chodzi o sytuacje:
> - builder buduje OO
> - jest dluga kolejka
> - mamy wolne moce przerobowe
> - puszczamy jeszcze 3 kolejne spece do rownoleglego budowania
> - jedna maszyne ktos przestartowal - automatyka z tego wybrnie
W cvsie jest parabuilder robiący coś w tym stylu, nie testowany afaik.

> To nie jest trywialne.
To dwie sprawy. Ja mówię o tej trywialnej (w ramach pojedyńczego pakietu).
Wyłączenie buildera np. distcc'a nie wzrusza. Ominie taki host i pojedzie na
reszcie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux