potrzebny builder?

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w pld-linux.org
Czw, 20 Maj 2004, 00:07:20 CEST

On Wed, May 19, 2004 at 10:48:12PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Proponuje od razu zrobic na tym port PLD na pa-risc ;)

HP9000 E55 w domq mam
jak ktos bardzo sie upiera moge sprobowac to jakos odpalic..
;>

ps. powaznie mam, ale o porcie nie mysle

--
agaran at pld dash linux dot org :: PLD Linux Developer
I do not fear computers.  I fear the lack of them.