SPECS: FHS.spec - rel 2; add /initrd

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Czw, 20 Maj 2004, 00:32:06 CEST

Dnia czwartek 20 maj 2004 00:15, Bartosz Taudul napisał:

> Nie szkodzi, w PLD do generowania initrd służy geninitrd, jak ktoś ma
> swoje własne rozwiązania to jego problem. Tak samo jak nikogo tu nie
> obchodzą problemy z pozadystrybucyjnymi kernelami.

> To ja robię podział na podpakiety:
> filesystem-FHS, filesystem-selinux, filesystem-initrd i filesystem
> wymagający wszystkie powyższe.
czy to tak trudno zrozumiec ze standardy maja ULATWIAC zycie a nie utrudniac?
ostatnio sie pojawily /srv i /media - dlaczego? bo wczesniej SUSE uznalo ze
takie cos moze sie przydac i to sie przyjelo (przynajmniej w/g tworcow FHS).
Po co utrudniac sobie zycie? zarowno /initrd jak i /selinux w aktualnym Ac
jest potrzebne (bazowanym na 2.6). I co z tego ze FHS standardowy tego nie
wspiera? Nie badzmy debianem...
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871