"zwis" apache

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 20 Maj 2004, 01:12:45 CEST

Od kilku dni po rotacji logów dostaję "zwisa" apache. To znaczy w
logu:
[Thu May 20 00:43:27 2004] [notice] Graceful restart requested, doing restart
[Thu May 20 00:43:35 2004] [notice] seg fault or similar nasty error detected in the parent process
i ubija.
jajko 2.4.25
spotkał się ktoś z czymś takim?

i przy okazji - na drugiej maszynce, świeżo zupgradowanej do AC przestał
mi działać pure-ftpd ;) Objawy kiedyś już opisywałem(miałem to samo na
athlonie), teraz maszynka to pentium3(i686) SMP. jedyne cechy wspólne to
jądro - 2.4.20.
Jutro zrobię jej upgrade do 2.4.26(albo 2.6? ;) i wtedy zobaczę.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała