kolejność startu usług (jabberd+mysql)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 20 Maj 2004, 08:23:04 CEST

On Wed, 19 May 2004, Tomasz Wittner wrote:

> A sam problem IMHO jest "głębszy" - mi się mechanizm "tych numerków" w ogóle
> nie podoba (ale nie znam innych) - wolałbym coś na kształt Requires z rpm
> (pewnie nawet by się to częściowo pokrywało z R: w specach): A wymaga do
> działania B i C, więc ma startować po nich. I na podstawie jakiegoś zapisu
> tych wymagań, kolejność startowania/stopowania usług byłaby generowana
> automatycznie. </koniec marzeń>

Jakich marzeń. Trzebaby *tylko* ;) wdrożyć u nas:

http://www.atnf.csiro.au/people/rgooch/linux/boot-scripts/

Dla mnie rewelacja, od dłuższego czasu się przymierzam, ale nigdy nie
starcza czasu.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)