o co chodzi ?

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 20 Maj 2004, 11:11:02 CEST

On Sat, 15 May 2004, The Undefined wrote:
> hm.. a tak w sumie.. co by przeszkadzało by ra-owe glibce przebudować na
> 2.4 i wrzucić do updates-general?

Rozmawiałem o tym z Andrzejem już jakiś czas temu.

Mój plan dotyczący post-Ra-1.1 zawierał zresztą przejście na nagłówki >2.2

> przypuszczam że osoby używające jeszcze ra na 2.2 mozna policzyć na
> palcach obu rąk,

Nie przesadzaj - znam wiele takich.
Na serwerach sobie 2.2 baaardzo chwalę.

> a używanie 2.2 na glibcach kompilowanych na 2.4 z tego co pamiętam nie
> powoduje żadnych większych problemów?

Nie powoduje.
Na kilka pakietów trzeba tylko uważać przy przebudowywaniu, ale to
drobiazgi.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski