[nie-Ra] nss_db-2.2-8 i mysql4

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 20 Maj 2004, 11:20:18 CEST

On Wed, 19 May 2004, Paweł Gołaszewski wrote:
> No to ładny numer.

Fakt i zastanawiam się jakim cudem to do AC trafiło??!!
Ten błąd o którym pisałem to wynik braku 'update-db'
w skryptach instalacyjnych, po 'ręcznej' interwencji jest lepiej,
znaczy można się zalogwoać i zrobić shutdown ;) mimo to mysql
dalej nie działa bo wali innym błędem, co ciekawe w description
do tego nss_db pisze że jest dla glibc-2.2.x !!!
--
pzdr
Stacho Pal