SPECS: python-RSyncBackup.spec (NEW), python-TimeFormat.spec (NEW)...

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 20 Maj 2004, 12:00:35 CEST

Marcin Gajda wrote:

> Nie... Raczej piłem do tego, że w pracy jestem zmuszony aktualnie
> korzystać z win :(. A nie umiem.

Co Ty wypisujesz?!?!? Jak można nie umieć korzystać z najbardziej
przyjaznego użytkownikowi SO, w którym wszystko się samo dzieje (łącznie
z instalacją wirusów i dialerów)!!!

Oj, oj

;-) :-D

--