o co chodzi ?

Czw, 20 Maj 2004, 12:57:28 CEST

Arkadiusz Patyk wrote:

> znaczy tylko polityka stoi na przeszkodzie by zrobić dobrze wszystkim
> co chcą używać nowych kerneli ?

Tak. Polityka asekurancka obecnego RM-a.
blues twierdzi, ze wszsytko bedzie dzialac, ja nie mam 100% pewnosci, ze tak
rzeczywiscie bedzie i nie pojawi sie jakas duperelna rioznica w jakims
interfejsie (np. /proc). Dlatego to wypuszczenia 1.1 nie chce ryzykowac
ewentualnej potrzeby wycofywania takiego glibca / innych zasobow.
Chyba, ze bedzie to w _osobnym_ katalogu (updates/2.4/ ?).

  phone (48)(58) 347 14 61