-bb --short-circuit (Re: "zwis" apache)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 20 Maj 2004, 15:03:37 CEST

Dnia czw 20. maja 2004 14:52, Jakub Bogusz napisał:
> On Thu, May 20, 2004 at 07:33:58AM +0200, Tomasz Wittner wrote:
> [...]
>
> AFAIK jbj tego nie łyknie, to nie działało celowo, żeby wymusić budowanie
> binarnych pakietów zawsze od początku do końca (a -bc, -bi
> --short-circuit służą tylko do testów).
jbj nie ;-), ale może Frank DENIS "Jedi/Sector One" <j~pureftpd.org> .
Chodziło mi o:
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SOURCES/pure-ftpd-path_to_ssl_cert_in_config.patch?rev=1.2
i o to, że dodajac coś, powinno się od razu aktualizować dokumentację - tak to
jest, jak się chce za dużo na raz napisać.
> Stąd też wzmianka o nie zalecaniu tej kombinacji w poprawce poprawki
> dokumentacji.
Serdeczne dzięki, tym bardziej, że mi się pomyliło -bb z -bi.
--
Tomasz Wittner

$(YOUD_NEVER_GUESS_THIS_VARIABLE_NAME_HAHA)
http://freshmeat.net/articles/view/889/