kolejność startu usług (jabberd+mysql)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 20 Maj 2004, 15:59:23 CEST

On Thu, 20 May 2004, Mateusz Korniak wrote:

> A pozwala na uruchamianie _równocześnie_ usług o ile nie są od siebie
> zależne ?
> Jakoś nie moge doczytać o tym na szybko ...

Ale po co uruchamiać jakieś dwie usługi równocześnie ??

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)