kolejność startu usług (jabberd+mysql)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 20 Maj 2004, 16:54:36 CEST

Dnia czw 20. maja 2004 08:23, Tomasz Trojanowski napisał:
[...]
> Jakich marzeń. Trzebaby *tylko* ;) wdrożyć u nas:
>
> http://www.atnf.csiro.au/people/rgooch/linux/boot-scripts/
[1]
Przeczytałem.
> Dla mnie rewelacja, od dłuższego czasu się przymierzam, ale nigdy nie
To co mają bzdusie, jest imho lepsze:
1. klarowniejszy zapis requires/provides
2. chyba sensowne narzędzie do tego - rcorder(8) (taaak - oczywiście, że używa funkcji,
 których nie ma w glibcu i linuxie w ogóle
3. rozwiązanie sprawdzone przez wiele lat.
4. szeroką bazę użytkowników - jeżeli nikt tego nie używa [1], to jest jakiś tego powód.

Co do "robienia kolejności startowania przez make" to:
http://slashdot.org/articles/03/09/18/224207.shtml
http://www-106.ibm.com/developerworks/linux/library/l-boot.html
długie - jakos się nie mogłem wczytać i przekonac.
> Pozdrawiam
Ja również.
--
Tomasz Wittner

$(YOUD_NEVER_GUESS_THIS_VARIABLE_NAME_HAHA)
http://freshmeat.net/articles/view/889/