courier-imap

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 21 Maj 2004, 11:46:16 CEST

On Fri, May 21, 2004 at 08:25:28AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Prosze o opinie, czy courier-imap z ra-ready nadaje sie do
> ra-updates-security. Chydzi przede wszystkim o ewentualne niezgodnosci
> konfiguracji i problemy przy automatycznym upgrejdzie.
>
> Ja nie uzywam, nie znam, wiec sam nie ocenie.
ogolnie dziala, poza jednym "drobnym" szczegolem.
Zmienila sie nazwa uslugi z courier-imap-pop3 na courier-pop3.
A co za tym idzie:

[root w atos uroot]# ls /etc/sysconfig/courier-*
/etc/sysconfig/courier-imap
/etc/sysconfig/courier-imap.rpmnew  /etc/sysconfig/courier-pop3~
/etc/sysconfig/courier-imap-pop3.rpmsave  /etc/sysconfig/courier-pop3

i konkretniej - mialem w courier-imap-pop3 ustawiony inny folder
maildir. A w nowej wersji on korzysta z courier-pop3, wiec.. probowal
sie dobic do Mail/Maildir
;)

trza by zrobic triggera ktory zmienia nazwe :/
albo po prostu w ra ciagle uzywac courier-imap-pop3 w /etc/sysconfig

reszta rzeczy dziala, po upgradzie poprzednich serwerkow z ra do ac
takze nie mialem zadnych problemow, wiec wsio powinno byc ok.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała