mysql - [AC]

Pią, 21 Maj 2004, 13:31:41 CEST

On Fri, 21 May 2004, Marcin Doliński wrote:

> I chcesz sprawdzać czy poprzednia wersja to =< 4.0.14 i jak tak to
> wywoływać takiego triggera? Zmieniły się też uprawnienia dla
> katalogu /var/lib/mysql. Co z tym? A jak ktoś trzymał config
> w /var/lib/mysql/db ? Ja tak mam w 4.0.14.

No to przynajmniej napisac w post ze sie pozmienialo i przyklad co
poprzenosic "miales bazy tu i tu, ustaienia datadir takie a takie to
musisz przeniesc bazy gdzies tam i zmienic datadir na cos".
Bo teraz to sie tego trzeba domyslac na podstawie metnych komunikatow ze
costam nie moze byc X a cos innego musi byc Y.

Janek