SPECS (DEVEL): mozilla.spec - 1.7rc2, removed obsolete amd64,gssap...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 21 Maj 2004, 15:28:27 CEST

dzeus wrote:

> Ja zbudowałem na XFree86-devel i niestety mam też dziwine objawy, po
> skasowaniu profilu mozilla wstaje ale nie pojawia się okno przeglądarki,
> proces mozilli jest oczywiście uruchomiony. Na starym profilu uruchamia
> się ale adresy trzeba wpisywać w formacie http:// czy ftp:// samo
> podanie np. wp.pl nie powoduje żadnych działań. Ogólnie nie da się
> zbudowanej mozilli 1,7rc2 używać :(.

No właśnie. :/

Ktoś może zerknąć na to czemu na
http://www.scottbolander.com/mozilla-1.7RC1-xft-gtk2-pc-linux-gnu.tar.bz2
wszystko działa bez zarzutu (zarówno tworzy profil, jak i otwiera stary
z poprzednich wersji), a u nas nie? Próbowałem znaleźć jakąś przyczynę,
ale poległem.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa