SPECS (DEVEL): mozilla.spec - 1.7rc2, removed obsolete amd64,gssap...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 21 Maj 2004, 18:48:16 CEST

dzeus wrote:

> U mnie profil stworzyła ale okno przeglądarki się nie pokazało :) czeski
> film. Może coś scharzanili w rc2?

Mnie katalog się też założył. Fakt - nie sprawdzałem czy kompletny.
Obawiam się, że to nie problem rc2, a naszej paczki. 1.7b też tak chyba
miało (zbudowało mi się to chyba w końcu, ale właśnie coś kaszaniło z
profilem, potem przy problemach z Xft ściągnąłem sobie kompilat rc1).

Może gdyby puścić na buildery nestowe, to więcej osób by się
zainteresowało? *evil grin*

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa