glibc z HEAD (Re: [pld-discuss-pl] przenoszenie pakietów w AC)

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Sob, 22 Maj 2004, 02:00:28 CEST

On Friday 21 of May 2004 21:45, Jakub Bogusz wrote:

> Nic nie wiadomo, bo nie ma zasad wydania :/
> glibc 2.3.3 nigdy nie wyszło poza CVS i nie widać, żeby 2.3.4 miało :/

najpredzej sie cos dowiemy wysylajac emaila do Jakuba Jelinka.
juz kilka razy z nim pisalem i wyglada na najbardziej kontaktowego
goscia z calej tej glibcowej druzynki.

> Na sparcu (wersja 32-bitowa) się sypie, nawet bez wątków.
> Do wyboru: Memory fault, Segmentation fault lub Bus error.
> Najgorsze, że dosyć niedeterministycznie, więc ciężko wyśledzić.

mam kilka pomyslow na sledztwo, ale to wymaga kernela 2.6.x
z ustawionym PaX'em, oflagowanymi niektorymi binarkami,
kilku resetow i dostepu do systemowych logow, co jest chyba
raczej nie wykonalne na maszynach robiacych za buildery niejako
przy okazji.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...