SPECS: rcorder.spec (NEW) - initial linux release (with the help o...

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 23 Maj 2004, 00:17:06 CEST

Dnia sob 22. maja 2004 22:37, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> To oznacza, że planujesz rzeźbić FreeBSDowate initscriptsy dla PLD?
Nie, ale może kogoś ten program natchnie, żeby zrobić chociażby "odpalane z
palca" generowanie na podstawie tego numerków dla chkconfig'a. Ostatnio, na
liście, był wątek, ze jabberd skonfigurowany do działania z mysql "zdycha"
tylko dlatego, że nie mógł się połączyć z mysql, bo startował przed mysql, a
nie po. Tak jakoś się wzruszyłem tym tematem, że zacząłem szukać lepszych
rozwiązań, niż ustalanie sekwencji startowej za pomocą numerków - numeracja
chkconfiga wymaga ścisłych ustaleń między wszystkimi, żeby nie było takich
wpadek, jak z jabberd. Dodatkowo, zawsze mam ból głowy, jaki tu numerek
wpisać dodając usługę i kończy się na jakiś kretyńskich 99 01, czy szukaniem
gdzie tu utrafić na podstawie rc-scripts.db.txt. A tak można się zasugerować
nawet Requires w pakietach + jakieś ustalenia, że X wymaga wcześniejszego
wystartowania Y. I operujesz tu nazwami usług, właściwości, a nie nic nie
mówiącymi numerami, w dodatku nieprzypisanymi jednoznacznie do danych
właściwości, usług, etc. Wygląda to nieźle:

[inter w asus ~/personal/prog/rcorder/tests]$ for a in *.init;do echo ${a}:;cat
$a;done;echo;/sbin/rcorder *.init
mysql.init:
# mysql.init
#