SPECS (DEVEL): util-linux.spec - added buildcond with

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 24 Maj 2004, 01:16:02 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A moze Linux ma lepszego schedulera ?

Ma, na pewno ma. Jeśli dodatkowo będziemy usługi startować z nice (choć
nie wiem jeszcze jak to miałoby działać... możliwe, ze na desktopie
wszystkie serwerowe mogłyby mieć domyślnie jakies nice przez cały czas
działania; na serwerze nam to wisi, byle uruchamiało kilka naraz) to
wszystko winno ślicznie smigać.

PS. Wiem, że WinXP i, o zgrozo, Win2003Server właśnie tak robią
(startują wybraną zależnie od zastosowania maszyny połowe systemu z
czymś a'la nice), ale to nie musi od razu oznaczać, że ten pomysł jest zły.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa