mysql-4.0.20-2

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Wto, 25 Maj 2004, 12:41:28 CEST

Jakub Pisarczyk wrote:

>                      ^^^^^^^^^

> Z tego co mi napisało przy aktualizacji to to już chyba nieaktualne.
> Teraz krzyczy że musi być datadir = /var/lib/mysql/db

Znalazłem trzeba jeszcze zmienić w /var/lib/mysql/mysqld.conf user=root
było mysql.

Tylko teraz jest tak ze jak chce wystartowac service mysql start to
krzyczy ze w mysqld.conf powinno byc datadir = /var/lib/mysql/db,
po takim ustawieniu startuje prawidlowo ale jesli teraz dam service
mysql stop to krzyczy ze datadir powinno byc /var/lib/mysql/mysqldb/db.
Po zmianie zaczeło działać normalnie ?? strange ale działa

Pozdrawiam,
Jakub Pisarczyk