SPECS (DEVEL): util-linux.spec - added buildcond with

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 24 Maj 2004, 10:33:13 CEST

Paweł Sakowski wrote:

> Żaden problem. W jednym i drugim przypadku sprowadza się to do szukania
> pętli. W przypadku BSD można to łatwo robić na podstawie treści plików
> rc. W przypadku need trzeba próbować spełniać wszystkie need jakie się
> trafią (próbując uruchomić usługi) i odpowiednio wcześnie być w stanie
> stwierdzić, że na stosie dependencies coś się powtórzyło.

Trzeba by troche pohakować simpleinit. W przypadku recodera jest to
prostsze...

> swap needs: /home/services/swap
> /home/services/swap needs: /home/services
> /home/services needs: /home
> /home needs: portmap
> portmap needs: eth0 [i.t.d.]
>
> i z innej strony:
>
> /home/services needs: fsck_/dev/hda2
> /dev/hda2 needs: udev
>
> Przydługie to. Ale gdyby komuś się udało rozpisać rc.sysinit na takie
> zależności, to byłaby rewelacja.

No właśnie problem jest z rozdrobnieniem. Obecnie w simpleinit jeden
need to jeden skrypt ,,zaspokajający''.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa