Fwd: Re: [LiveCD Wishlist] (fwd)

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pon, 24 Maj 2004, 10:44:45 CEST

havner wrote:
[ciach]
> 1. Are there plans for an AMD64 liveCD? The pld 2.0 still looks like it
> 	is in test mode. Will a PLD liveCD AMD64 correspond with a pld 2.0
> 	release?
>
> 2. Is there a hard drive install option available? I can duplicate the
> 	instructions I did for the emachine. But, was hoping there is
> 	a better solution.

;-)

> I'm planning on testing out fedora core 2 x86_64, mandrake amd64 and I'd
> like to include a pld amd64 verison.

Ja też walczę (jak mam czas) na Acerze 1500 - w zasadzie to nie da się
pracować - problem z ACPI - kompletnie nie da się sterować wiatrakiem -
włącza się i aż do restartu wiruje :-(
Ten notebook nie jest mój więc robię to z doskoku, muszę chyba napisać
na listę acpi - acer leje na to :-(

A co do workstacji na amd64 to chyba trzeba zrobić hybrydę (lib64 i
lib32) jak np. w Mendrake (tam to dla odmiany przegieli bo mało 64bit
było ;-)- inaczej b. dużo brakuje (brakowalo jakieś 3 tygonie temu)

--
Andrzej Zawadzki