SOURCES: amavisd-new.init - started fixing sending logs in LANG to...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 25 Maj 2004, 10:02:26 CEST

On Tue, May 25, 2004 at 09:30:43AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie pamietam którego. Pamietam, że coś takiego widziałem, ale żadnego RH
> nie mam w pobliżu...

force-reload to i owszem, jest standardowe.
Ale force-restart to jakieś pojedyncze wybryki. W googlach mało tego widzę.

> Teraz zajrzałem do debiana, którego mam pod bokiem, tak z ciekawości. Jest
> force-restart... nie wszędzie wprawdzie, ale w kilku skryptach (arpd,
> snort)...

Wygooglane:

|  -- Stephen J. Carpenter <sjc w debian.org>  Fri,  7 Aug 1998 22:20:06 -0400
|
| xfstt (0.9.9-5) unstable; urgency=low
|
|   * force-restart|restart chaned to force-reload|restart (another oops)

> BTW - w debianie jest:
> 	restart|force-reload)

Wszędzie?
force-reload ma robić to co reload jeśli reload jest obsługiwane,
wpp. restart.