Fwd: Re: [LiveCD Wishlist] (fwd)

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Wto, 25 Maj 2004, 10:37:12 CEST

Andrzej Zawadzki wrote:

> Na tym notebooku też testowałem...
> BTW: ile płaciłeś jeśli wolno spytać?

5290 brutto(512 Ram), wiec uważam że mimo wszystko się opłaca

> Nie do wytrzymania, co? ;-)

koszmar, szczególnie jak nie chcesz przeszkadzać swojej lepszej połowie
spać w nocy.

> Fedore szef ma przetestować osobiście ;-)
> Wziąłem też kernela -mm z najnowszymi patchami od acpi i też d...
> Musieli coś dorobić...

działa bez problemu, tylko trzeba oczywiście doinstalować touchpad
synaptics'a są rpm'y na sieci, problem z modemem ale może mało próbowałem.

Pozdrawiam
Jakub Pisarczyk