COPYING

Marcin Gajda m w cs.net.pl
Wto, 25 Maj 2004, 14:16:20 CEST

Witam,

Przypadkowo zupdate'owałem plik COPYING ze SPECS i zauważyłem
następujęce rzeczy:

* plik ten ma (celowo?) uciętą pierwszą linię,
* zawartość tego pliku od linii 281 począwszy jest do wycięcia (widać,
  że był on kopiowany z gnu.org, a od tego miejsca zaczynają się porady
  dotyczące umieszczania pliku z licencją w swoim projekcie),
* zgodnie z częścią do wycięcia do każdego SPECA powinniśmy dorzucić
  disclaimer (ja przynajmniej tak robię w swoich projektach).

Nie zmieniam nic samemu, bo to raczej poważna sprawa.

Pozdrawiam,
--
Linux registered user #300108 _______