elfutils @64-bit

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 25 Maj 2004, 21:28:25 CEST

Nie buduje się z powodu błędu w glibc (konkretnie w definicjach PRI*FAST
dla __WORDSIZE==64 w <inttypes.h>), poprawionego 20 stycznia.
Backport poprawki (i przy okazji paru innych) czy próbujemy doprowadzić
HEAD do używalności?
(przy czym alphie by się przydało glibc 2.3.4 ze względu na stat64()
obsługujące duże dev_t i nanosekundowe timestampy...
a na wszystkich architekturach sched_{get,set}affinity() są różne
w glibc 2.3.3 i 2.3.4, a aktualne programy używają już tego drugiego)

A co z i[56]86, to nie wiem, nie szukałem jeszcze.