neostrada

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Śro, 26 Maj 2004, 07:02:46 CEST

W liście z śro, 26-05-2004, godz. 01:15 +0200, Karol Kreński napisał:
> e-krolik, co do dokumentacji to jest w porządku. Z wyjątkiem tego że
> można (trzeba!) zaznaczyć, że w przypadku problemów spróbować bez modułu
> speedtch (zmienić nazwę w /lib/modules/... ?). Przydałoby się opisać też
> sposób rejestracji w tpsa przy pierwszym połączeniu. Pomocny może być
> pdf na płycie z tpsa - mogę udostępnić.

Uhm... w porządku wprowadzę stosowne poprawki. Plik pdf od tepsy też się
przyda :) Niestety moja znajomość tematu jest, jak to określić "sucha".
Opieram się jedynie na informacjach od posiadaczy neostrady, więc to co
dopiszę do dokumentacji prosiłbym o przejrzenie i sprawdzenie, czy
głupot nie piszę ;) Dzięki Karol za cenne uwagi :)

Pozdrawiam
--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team