neostrada

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 26 Maj 2004, 10:10:08 CEST

On Wed, May 26, 2004 at 01:15:39AM +0200, Karol Kreński wrote:
> W końcu udało mi się to odpalić na 2.4.20, tylko dlatego, że nie ładował
> modułu. Chwilę mi zajęło zanim się połapałem, że ten moduł uniemożliwia
> połącznie.

To normalne, skoro przejmuję linię na interfejs ATM w kernelu.

Też długo z taką neostradą walczyłem, bo w PLD w pakiecie z softwarem
do kernelowego drivera jest dokumentacja do rozwiązania userspace (które
u mnie nie działało nawet przy wyładowanym module).

> Zmieniłem nazwę speedtch.ko (jaka jest właściwa metoda, żeby
> zabronić ładowania tego modułu?)

do modprobe.conf:

remove speedtouch /bin/false

Pozdrowienia,