ftp.iso.pld-linux.org

Śro, 26 Maj 2004, 15:26:06 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:

> Maszyna jest "trochę" szybsza i "trochę" lepiej podłączona :)

Biorac pod uwage obciazenie:

# uptime
 15:15:41 up 2 days,  3:58,  2 users,  load average: 0.06, 0.01, 0.00

jej "szybkosc" nie jest tu zbyt istotna.

> Byłoby szybciej gdyby zamontować szybkie dyski SCSI, ale teraz też jest
> dobrze.

Dodajmy, ze w gre wchodza jedynie dyski SCA (w ostatecznosci 68-pin
ale przy  size >> 6GB)
Na razie jest IDE 20GB, ale to substutut, bo UDMA nie dziala (IDE na tej
plycie jest projektowane dla CD).

  phone (48)(58) 347 14 61