ftp.iso.pld-linux.org

Śro, 26 Maj 2004, 15:37:28 CEST

Andrzej Zawadzki wrote:
> Andrzej Krzysztofowicz wrote:
>   >>Byłoby szybciej gdyby zamontować szybkie dyski SCSI, ale teraz też jest

> A sterownik SATA na pci + dysk SATA.

Problemem jest brak miejsca na dyski inne niz SCA.
I duze problemy z przeciaganiem jakichkolwiek kabli. Obudowa ma chyba 12U,
ale jest wypchana do granic mozliwosci...

Na SCA mam 2 sloty wolne i 2 dyski 2GB do oddania we wrzesniu.
Poza tym jeden dysk IDE przy wielodostepie problemu nie rozwiaze. Nawet
jesli bedzie szybki przy liniowym odczycie.

  phone (48)(58) 347 14 61