mysql-4.0.20-2

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Śro, 26 Maj 2004, 15:39:13 CEST

On Boomtime, Confusion 1, 3170 YOLD, Jakub Pisarczyk wrote:

> No właśnie teraz powinieneś mieć plik mysqld.conf w /var/lib/mysql i
> uprawnienia root:root na ten katalog a bazy(czyli katalog db) w
> /var/lib/mysql/mysqldb i na ten katalog ownera mysql:mysql.

A jaki jest powód, dla którego, jak by nie patrzeć, config, nie leży,
jak Bozia przez FHS przykazała, w /etc?

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...najpierw się mała ranka zjawi mi na dłoni, jak zawsze