ftp.iso.pld-linux.org

Śro, 26 Maj 2004, 18:26:55 CEST

Witold Krecicki wrote:

> nie mozesz jednego choc z pozostalych wydebic 'na zewnatrz'? mam duzo miejsca
> pod biurkiem, marnuje sie ;P

Pod spodem jest kolejna 12U, wyzej, czyli luzem polozyc na szafie ?
Musialy by byc dluuuugie kable. Masz w poblizu kabel zasilajacy do dysku
(rozgaleznik) o dlugosciach koncowek odpowiednio < 10 cm i > 2 m ?
To samo z tasma, musialaby miec dlugosc > 2 m

A jeszcze kombinowanie z wyprowadzeniem poza obudowe...
Przegonili by mnie chyba z TASKu. :)

  phone (48)(58) 347 14 61