nowa koncepcja klastrów mysql

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 26 Maj 2004, 18:37:47 CEST

On Wed, 26 May 2004, [ISO-8859-2] Paweł Gołaszewski wrote:
> Prawdę mówiąc też mnie to cały czas zastanawia... Jeżeli ma być więcej
> configów to wystarczy przecież zrobić /etc/mysql/ i tam wszystkie
> ładować...

Zaraz będę miał propozycję jak to rozwiązać.

Arek jak mu przedstawiałem pomysł nie miał nic przeciwko. Niemniej - nie
będę w stanie zrobić dobrego sposobu upgrade. To będzie musiał zrobić ktoś
inny :(

Pokrótce:
dodajemy katalog /etc/mysql/ i w nim config clusters.conf w postaci:
/lokalizacja/mysql.conf=/katalog/klastra
mysql2.conf=/katalog/klastra2

1 klaster to jedna linijka.
Ścieżka z "/" na początku daje nam ścieżkę bezwzględną
Ścieżka bez "/" na początku daje nam względną do /etc/mysql

Chyba to jest wystarczająco proste, a pozwala na trzymanie configów w
jednym miejscu.

Zaraz zrobię commit wstępnego kawałka...

trigger nie powinien być skomplikowany.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski