ftp.iso.pld-linux.org

Śro, 26 Maj 2004, 18:43:21 CEST

Andrzej Zawadzki wrote:

> Chodzi o mocowanie? (o tym mi coś wspominałeś)

Tak. I o zasilanie.
Jest miejsce na 3 wsuwane kieszenie 5.25" i *dokladnie* 3 wtyczki
zasilajace. Oraz 0 rezerwy z tylu na poprowadzenie kabli...
I zadnej szansy na przykrecenie choc jednej srubki.

Jak masz gdzies mocowana na szynach kieszen, ktora umozliwi wlozenie 4 - 5
dyskow 3,5" po przekreceniu o 90 stopni, a nie przekracza rozmiarow, to
swietnie.

> + dla SATA ;-)

> Czyli miejsce jest.

W kieszeni hotswapowej. Wsadzisz do niej inny dysk+przejsciowka, zeby sie
rozmiary zgadzaly? Watpie.

> Taki komplecik jak 2xSATA 8MB cache z kontrolerem SATA np. 64MB - i
> takie starsze SCSI PCI 32bit nie mają szans.

Jestes pewien?
A TCQ ?

> No bo chyba zysk tylko z cache kontrolera (starsze dyski SCSI od nowych
> IDE szybsze nie są - czy się
>
> Jak masz mieć SCSI (czy też SCA) no to ok - tylko w ekono/w porównaniu z
> starym SCSI to poprostu SATA, jest sympatyczna...

Juz pisalem wyzej: jak wymyslisz sposob na zamocowanie takiego dysku w
zamknietej(!) hotswapowej kieszeni z interfejsem SCA, to nie ma problemu.

Nie wiem, jak dokladnie wyglata kabel SATA, ale wez pod uwage, ze wtyczki do
zasilania dysku (ani nic o podobnych rozmiarach) nie da sie przeciagnac
pomiedzy rejonem slotow PCI a obszarem na 3 (obecnie zajete przez dyski
20/9/6 GB) kieszenie 5.25" bez rozbierania _calej_ obudowy.

  phone (48)(58) 347 14 61