ftp.iso.pld-linux.org

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 27 Maj 2004, 14:46:19 CEST

Marcin Doliński wrote:

> Ale operacje nadal obciążają system. Lepiej SCSI320 ;-)

Nieeee dlaczego? Mówię o dedykowanym kontrolerze SATA (tak jak SCSI) z
buforem, raidem itp., a nie o układzie we/wy ;-)

> Na dyski IDE dają teraz 12mcy :( I robią co raz gorsze.

36 też np. http://www.gral.com.pl/ ceny w Gdańsku chyba najniższe...

1 z listy mały jest na 12 ale:

2.  HDD Maxtor 120GB, 7200 obr, ATA/133, 8MB cache
klasa produktu: Dysk twardy; interfejs ATA: Ultra ATA/133; rodzina
produktów: DiamondMax Plus 9; pojemność: 120 GB; prędkość obrotowa: 7200
obr./min; pojemność pamięci cache: 8 MB; średnie opóźnienie obrotowe
(latency): 4,2 ms; średni czas wyszukiwania: 9,4 ms; maksymalny transfer
zewnętrzny interfejsu: 133 MB/s; głośność w czasie pracy: 3,5 B;
głośność w czasie spoczynku: 2,7 B; liczba talerzy: 2; liczba głowic
danych: 3; format szerokości: 3,5 cali; gwarancja: 36 mies.
						   ^^^^^^^^
brutto 419

zresztą  zobacz ;-)

Co do jakości to zawsze trzeba kupować 1 krok technologiczny od
najgorszych :-) (podobno) w taniochy idzie szmelc.

--
Andrzej Zawadzki