KOMERCYJNE: Nabór do Działu Eksploatacji Systemów

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Czw, 27 Maj 2004, 23:27:47 CEST

Dnia czwartek 27 maj 2004 23:23, hunter napisał:

> Testowałem, 8 minut :)
zawsze mozna z samolotu wyskoczyc 'po drodze', jak sie odpowiednio do wiatru
ustawic to mozna wpasc do srodka bezposrednio nawet :>

--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871