SOURCES (DEVEL): Firebird-chmod.patch, Firebird-link.patch - updat...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 28 Maj 2004, 19:07:17 CEST

On Tue, May 25, 2004 at 01:15:12AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> 1.5 to jest seria stabilna czy rozwojowa? Na stronie piszą na zasadzie ,,krok
> do wersji 2.0'' ale nadal nie wiem czy uznawana jako wersja stabilna.
>
> Pytanie ma na celu określenie czy to na HEAD nie przenieść.

Do przeniesienia, ale jeszcze spróbuję się z innymi architekturami
pobawić. Przynajmniej sparc32 powinien być obsługiwany (ale są jakieś
niedoróbki).
Potem wrzucę na HEAD.

Inna sprawa, że z tego są na razie tylko biblioteki klienckie, serwer
jest zupełnie niegotowy.
Ktoś kiedyś miał spece do budowania serwera w dwóch wersjach (CS/SS),
ale już tego znaleźć nie mogę.