sparc64 vs poldek vs kernel 2.6

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 28 Maj 2004, 19:50:55 CEST

On Fri, May 28, 2004 at 12:23:34PM +0200, Marcin Doliński wrote:

> Ok. Wisi dokładnie na próbie nawiązania połączenia z hostem
> 193.219.28.20. Zostawia pusty plik, który miał ściągnąć. Jak to
> testować? Strace mówi tylko, że alarm i dziękuje za współpracę.
a czym się różni strace w przypadku 2.4 i 2.6?
inne programy korzystające z curla działają?
wiesza się zarówno przy ftp jak i http?

w każdym razie jeżeli chodzi o korzystanie z wgeta to stanowczy
sprzeciw. To nie ja chciałem mieć 2.6 i nikt mnie do 2.6 nie zmusi. Jak
ktoś chce mieć je w distro to niech poprawia tak by wszystko działało
tak ładnie jak na 2.4 :>

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała