sparc64 vs poldek vs kernel 2.6

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 28 Maj 2004, 23:52:16 CEST

On Fri, May 28, 2004 at 11:49:10PM +0200, havner wrote:

> Ale jesli nic z tym nie zrobimy to problem sam sie nie rozwiaze. Chcesz cale
> zycie na 2.4 tkwic? Za 10 lat tez bedziesz z 2.4 korzystal? Zachowawczosc w
za 10 lat? nie wiem czy będe korzystać za rok ;) więc skąd mogę wiedzieć
czy będę za 10 lat? Wszystko zależy od rozwoju sytuacji.
Tym niemniej w chwili obecnej 2.4 jest jak dla mnie lepszym wyborem niż
2.6. A same wyższe numerki mnie nie podniecają ;)

> przypadku developingu to IMHO nie jest dobra rzecz.
dobra nie.
Ale zła też nie.

A robienie workaroundów w stylu "no to użyjmy wgeta, bo wbudowane nie
działa tak jak działało na innych jajkach/innych platformach" to jest
rzecz bardzo zła :>
Jak ktoś chce sobie takie coś robić niech robi w swoim systemie, ale
dlaczego w dystrybucji?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała