spece okołokernelowe

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Sob, 29 Maj 2004, 01:46:01 CEST

On Saturday 29 of May 2004 00:34, Marcin Krzyżanowski wrote:
> Witam,
>
> Ja rozumiem ze niektore osoby codziennie budują sobie
> kernel.spec(LINUX_2_6) ale chyba srednim pomysłem jest poprawiac spece
> okołokernelowe na HEAD do najnowszego snapa ktory jest w
> kernel.spec(LINUX_2_6), dzieki temu osoby które uzywają kernela z ftp,
> ktory działa i jest jakotako juz przetestowany tracą szansę na
> zbudowanie pakietów.

spece byly poprawiane na przelomie 2.6.[5-6] bo zmienily sie skrypty.
nowy sposob budowania okolokernelowych modulow zostal szeroko
opisany na lwn.net/kernel i nie bedzie juz zmieniany.

symlink do /usr/src/linux/include/asm-* ktory ostatnio dodaje
wynika nie ze zmiany jajka na 2.6.7, ale z tego, iz domyslny symlink
w zrodlach kernela wskazuje zle naglowki przy skrosnej kompilacji
na farmie distcc. dlatego linkuje asm do naglowkow docelowej arch.,
a symlink w zrodlach kernela jest poki co wykomentowany.

> Czy nie mozemy sie zdecydować na jakas stabilizacje kernela ? bo ta
> zabawa nie ma chyba końca, ciągle będą nowe snapy i ciągle będzie
> niekompatybilne ze wszystkim innym.

kazdy kolejny cset/rc to stabilizacja. zerknij czasem w archiwum lkml,
to zobaczysz ile bledow usunieto od czasu 2.6.5, ktore iirc bylo
otagowane ostatnimi czasy jako ac-costam.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...