global

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 30 Maj 2004, 20:07:07 CEST

On Sun, May 30, 2004 at 07:42:04PM +0200, Tomek Grzejszczyk wrote:
> Cześć,
> zainstalowałem sobie pakiet vim-global-tags-4.7-2, ale przy próbie
> użycia dostałem dziwne komunikaty:
>
> ----------------
> [tomek w grzejhost src]$ gtags
> Warning: missing namespace block. [+43
> ./plugins/sound/arts/sound-arts.cpp](0x80e).

To nie wiem

> sort: invalid option -- 1
> Try `sort --help' for more information.

> I jeszcze dużo takich samych. Potem przy próbie użycia global, pojawia
> się taki sam komunikat:
>
> ----------------
> [tomek w grzejhost src]$ global -x dockapp_create_pixbuf
> sort: invalid option -- 1
> Try `sort --help' for more information.

Tam gdzieś muszą być wywołania sort ze starą składnią (-/+ zamiast -k).
Do poprawki.

Natomiast w test jest nowsze coreutils (5.2.1), które znowu domyślnie
dopuszcza starą składnię (można wymusić nową przez wyeksportowanie
odpowiedniej zmiennej).
Proponuję przerzucić tę wersję do Ac, już wystarczająco długo "się
testowała".

> sort i global mam z ac. id-utils musiałem skompilować z cvs, bo nie ma
> tego na ftp.

id-utils poszło właśnie na buildery Ac.