poldek i sambowe input/output error

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Pon, 31 Maj 2004, 08:29:45 CEST

W liście z nie, 30-05-2004, godz. 23:08 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał:
> Nie poldka tylko rpm-a. Znane. Czy normalne ?
>
> Sprawdza ilosc wolnego miejsca na wszystkich filesystemach, aby sie upewnic,
> ze mu na ktoryms nie zabraknie miejsca podczas instalacji...

Hm.. czyli rpm sprawdza przed instalacją ilość miejsca na każdym z
podmontowanych filesystemów? To by tłumaczyło chwilowy "zwis" poldka
poczas instalacji. Faktycznie na pewno stara się dobić do filesystemu,
który został podmontowany. Też mam taki sam objaw jak Karol. Z tego co
wiem miałem to od zawsze :-) Generalnie taki zasób dawało się zazwyczaj
odmontować i dalej pracować normalnie.
--
Krzysztof Królikowski <krzysiek w kobylkowska.net>