blad w apache 1.3.31

Pon, 31 Maj 2004, 12:25:18 CEST

=?ISO-8859-1?Q?Marcin_Kr=F3l?= wrote:

> Hm. Sa. Do najnowszego rel. Np. w przypadku mod_ssl (ktorego pilnie
> potrzebowalem dla RA w poprzedniej wersji) trzeba sobie samemu sciagnac
> i zmienic nazwe apache1-* na apache-*. Tak, wiem, czepiam sie szcegolow.

1. apache1.spec w Ra nie ma, wiec nie wiem o czym mowisz. W Ra jest jeden
   indianin.
2. Z ktorego taga sciagales spaca/zrodla? Jesli rzeczywiscie cos jest nie
   tak, to poprawie.

> Ale o ile w tym wypadku szybko mozna sobie brakujace pliki "wyczarowac"
> to pamietam, ze np przy przejsciu z openssh 3.2.3p1 na 3.7.1p2, niektore
> patche do 3.2.3 wyparowaly z CVS'a w chwili pojawienia sie paczki z

Nic nie wyparowuje. Zostaly odpowiednio otagowane w Attic/.
Mogly co najwyzej zostac skasowane na HEAD/RA-branch.

> 3.2.7 i nie bylo ich skad wziasc. Takich przypadkow spotykalem dawniej
> wiecej.

Podasz przyklad ?
Ja nie znam ani jednego przypadku usuwania _pacza_ z CVS.

  phone (48)(58) 347 14 61