SPECS: kurso.spec (NEW) - new spec - works only as root :/

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 31 Maj 2004, 21:38:14 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> Wtedy nie powinno być komunikatu.

Myślę, że jest właśnie tak jak napisał Undefine, ale nie chce mi się z
tym walczyć. Niech sobie będzie jak jest, bo program i tak sprawia
wrażenie dupnego (wizualnie; nie wiem jak merytorycznie - jeszcze nie
zacząłem nauki ;).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa