ERRORS: wvstreams.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 31 Maj 2004, 22:05:20 CEST

On Mon, May 31, 2004 at 02:19:05PM +0200, Marcin Doliński wrote:
> ehh... mam wyłączyć budowanie na odległość?

Nie wiem...
Na pewno zmniejszyć -j.

Skoro jest jeden "serwer", to -j6 głównie spowalnia[1] i służy do
wykrywania programów nie gotowych na -j.
Proponuję -j2, najwyżej -j3.

[1] przed chwilą było na trumnie uruchomionych 6 sztuk jc1, load około 7.
teraz to samo z cc1plus (lokalnym, bo to kompilacja gcc, więc używany
jest zbootstrapowany kompilator, a nie systemowy).