SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 1 Lis 2004, 14:01:32 CET

On Mon, 1 Nov 2004, Radoslaw Zielinski wrote:
> Nie, to zasada, do której powinniśmy dążyć.

Niewątpliwie masz rację.

> Mnie się wydaje, że ,,wydawanie się'' nie ma tu wiele do rzeczy...

To była propozycja terminu.
Jakaś inna?

> Poczta nie powinna ginąć by default.  Po żadnym czasie.

Ależ kwarantanna nie jest z założenia "wieczna"..

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost