SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 1 Lis 2004, 20:39:00 CET

On Mon, 1 Nov 2004, Radoslaw Zielinski wrote:
> Właśnie dlatego i nie widzę w tym nic bzdurnego.

> Poczta, logi i pliki tymczasowe to trzy zupełnie różne rzeczy.

Pliki tymczasowe - zgoda.

Nie mówimy tu o poczcie, ale o *kwarantannie*
Czyli czymś co jeżeli było odrzucone powinno być:
- przejrzane
- zarchiwizowane, jeżeli trzeba
- wywalone jeżeli śmieć
- zarchiwizowane jak leci
- jeżeli nikt się tym nie zainteresował - do śmieci po odpowiednio długim
  czasie [1]

Jaką widzisz tu różnicę w porównaniu z logami? Ja nie widzę żadnej.

[1] - pozostaje zdefiniować ile wynosi ten czas. Znaczenie słowa
"kwarantanna" mówi o 40 dniach... Ja proponowałem od początku 60 dni, co
chyba jest w pełni wystarczające.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost